Mijn reis begint - Reisverslag uit Bellaire, Verenigde Staten van Maarten Spaargaren - WaarBenJij.nu Mijn reis begint - Reisverslag uit Bellaire, Verenigde Staten van Maarten Spaargaren - WaarBenJij.nu

Mijn reis begint

Door: Maarten Spaargaren

Blijf op de hoogte en volg Maarten

23 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Bellaire

23 Augustus
Opstaan om 5:45 en naar het vliegveld. Door alle hectiek kon ik Wouter nog op het vliegveld feliciteren -en heb ik hem in de avond via whatsapp een bericht gestuurd met waar de cadeaus lagen-. Afscheid nemen was wel wat emotioneel. Het vliegen ging goed en door de douanes van Amreika ging ook zonder moeite. Tim en Doug zouden een half uurtje later aankomen van hun vakantie naar Bali en Singapore dus waren de rollen omgedraaid en wachtte ik hen op om ze te verwelkomen in the US.
Met de broer van Doug gingen we naar huis en eenmaal aangekomen kwam na een half uur al de coordinator van de organisatie waarmee ik reis, Emory Glover, op bezoek om hem te ontmoeten.
In de avond gingen we uit eten naar een van hun favoriete restauranten als 'welcomes dinner'.

Binnenkort komen wat leuke foto's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maarten

Student uit Nederland

Actief sinds 25 Sept. 2015
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 4253

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2015 - 06 Juni 2016

Journey to America

Landen bezocht: