Prelude - Reisverslag uit Bellaire, Verenigde Staten van Maarten Spaargaren - WaarBenJij.nu Prelude - Reisverslag uit Bellaire, Verenigde Staten van Maarten Spaargaren - WaarBenJij.nu

Prelude

Door: Maarten Spaargaren

Blijf op de hoogte en volg Maarten

21 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Bellaire

Ik ga naar Amerika om een jaar High school te doen op Bellaire High School. Ik ben geïnspireerd door mijn broer Wouter om hetzelfde te doen wat hij drie jaar geleden heeft gedaan. Hij kwam met enorm leuke verhalen thuis en was niet alleen enorm gegroeid in zijn persoonlijkheid, maar ook zijn engels heeft hij geperfectioneerd en kwam hij weer ongetwijfeld een halve meter langer terug.
De positiviteit en uitstraling die hij meebracht uit Amerika spoorde mij ook aan om naar Amerika te gaan. Sterker nog, ik zit bij hetzelfe gezin als waar Wouter heeft gezeten.

Ik ga de komende maanden wat schrijven en wat foto's posten over mijn reis, wat ik leer en hoe en wat ik ervaar en meemaak.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maarten

Student uit Nederland

Actief sinds 25 Sept. 2015
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 4247

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2015 - 06 Juni 2016

Journey to America

Landen bezocht: